Pirkimo - pardavimo taisyklės
Pirkimo taisyklės
1.
Bendrosios nuostatos
1.1. Šios pirkimo taisyklės, kartu su
dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti informaciją apie
UAB „GR Line“ („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims („Pirkėjas“), įsigyjantiems
prekes („Prekės“) internetinėje parduotuvėje Hi-Tech Prietaisai, Prekių,
parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje, pardavimo sąlygas („Taisyklės“).
1.2. Šios Taisyklės
yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių
pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą internetinėje
parduotuvėje, prašome atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad
jas tinkamai supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš užbaigdamas
užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei Privatumo politika,
o atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės užsakymas yra
negalimas.
1.3. Pirkėjas yra
skatinamas atsispausdinti arba kitaip išsisaugoti šias Taisykles ateities
reikmėms.
1.4. Taip pat
informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka.
Kiekvieną kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad
Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu
atveju, bus daromas užsakymas. Paskutinį kartą šios Taisyklės buvo atnaujintos
2020 m. kovo 18 d.
1.5. Šios Taisyklės
ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik LR valstybine
kalba.
2.
Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės
yra taikomos įsigyjant Prekes adresu https://forprofessionals.shopiteka.lt .
Pardavėjas yra UAB „GR Line“, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir
veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio asmens kodas 140709074, buveinės adresas
Pilsoto g. 8, LT-92349 Klaipėda. Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi –
Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų
centras. Pardavėjo PVM mokėtojo kodas LT 407090716.
2.2. Daugiau
informacijos apie Pardavėją pateikiama skiltyje „Apie mus“.
2.3. Pardavėjo
kontaktinė informacija pateikiama skiltyje „Kontaktai“.
3. Prekės
3.1. Internetinėje
parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant
to, kad Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų
atvaizduotos kuo tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio
ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali
nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
3.2. Prekių
įpakavimas gali skirtis nuo to, kuris pateikiamas atvaizduose, esančiuose
internetinėje parduotuvėje.
3.3. Nebent būtų
aiškiai nurodyta kitaip, visos Prekės, pateikiamos internetinėje parduotuvėje,
yra užsakomos ir vežamos iš tiekėjų ES. Tuo atveju, jeigu užsakytos Prekės
nebelieka, Pirkėjas yra nedelsiant apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar
kitomis priemonėmis ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas.
3.4. Pardavėjas turi
teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės užsakymo
kiekį vieno užsakymo metu.
4. Asmens duomenų
tvarkymas
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis
tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo
politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas
atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos
nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
5. Pirkimo
pardavimo sutarties sudarymas
5.1. Šioje internetinėje
parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai:
a) fiziniai
asmenys, kuriems jau sukako 18 (aštuoniolika) metų;
b) fiziniai
asmenys, kuriems yra nuo 14 (keturiolikos) iki 18 (aštuoniolikos) metų, jeigu
yra gavę tėvų ar globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie disponuoja
asmeninėmis lėšomis;
c) juridiniai
asmenys.
5.2. Asmuo, patvirtindamas šias
Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje internetinėje
parduotuvėje.
5.3. Užsakomų Prekių suma turi
būti ne mažesnė nei minimali Prekių krepšelio suma, kurios aktualus dydis yra
15 Eur.
5.4. Pardavėjo nustatyta Prekių
užsakymo tvarka suteikia Pirkėjui galimybę patikrinti ir ištaisyti klaidas,
prieš teikiant galutinį užsakymą. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai
perskaitytų ir patikrintų teikiamą užsakymą, kiekviename užsakymo teikimo
etape.
5.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, internetinėje parduotuvėje
suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis
raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir
susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ ir apmoka
užsakymą arba pasirenka apmokėjimo būdą, nurodytą 11.1 dalyje. Užsakymo
neapmokėjus sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas turi teisę susisiekti su
Pirkėju užsakyme nurodytu telefono numeriu arba elektroniniu paštu sudarytos
sutarties pagrindu arba sprendžiant iškilusius neaiškumus dėl sutarties
vykdymo.
5.6. Pirkėjui pateikus ir
apmokėjus užsakymą arba pasirinkus 11.1 dalyje nurodytą mokėjimo būdą - jam
išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
5.7. Paruošus užsakymą,
Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką ir/ar trumpąją SMS žinutę,
informuojančią, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui
parduotuvėje (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo
pasirinktas).
5.8. Kiekviena tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo sudaryta Sutartis (užsakymas) yra registruojama ir saugoma
internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
5.9. Sudarydamas Sutartį
Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus
siunčiama užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. PVM
sąskaita faktūra siunčiama el. paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 6
(šešias) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes ar
Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės Pirkėjui pristatomos
naudojantis kurjerio paslaugomis). Pažymėtina, kad PVM sąskaita faktūra
išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių atsiėmimo/priėmimo (priklausomai
nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas bei kuris iš Pardavėjo
tiekėjų konkrečiu atveju tiekia Prekes) dienos data.
5.10. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi
galimybės parduoti Prekę, pavyzdžiui, dėl to, kad Prekės nėra sandėlyje, dėl
to, kad Prekė nebėra parduodama arba dėl klaidos, susijusios su internetinėje
parduotuvėje pateikiama kaina, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 9.5 punkte,
Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis ir
užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už
Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 14 (keturiolika) kalendorinių
dienų.
6. Teisė
keisti taisykles
6.1. Pardavėjas pasilieka teisę
keisti šias Taisykles, įskaitant, bet neapsiribojant, dėl:
a) apmokėjimo
sąlygų keitimo;
b) taikytinų
teisės aktų pakeitimų.
6.2. Kiekvieną kartą užsisakant
Prekes, Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo metu
galiojanti Taisyklių redakcija.
6.3. Kiekvieną kartą pasikeitus
Taisyklėms, remiantis šiuo Taisyklių 6 punktu, Pardavėjas informuos Pirkėją ir
praneš apie tai, nurodydamas, kad Taisyklės buvo pakeistos ir jų pakeitimo data
bus pateikiama šių Taisyklių 1.4 punkte.
7. Prekių
grąžinimas, Sutarties atsisakymas
7.1. Pirkėjas turi teisę,
nenurodęs priežasties, grąžinti gautas (atsiimtas) prekes - per šių Taisyklių
7.3 punkte nurodytą laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu
laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės,
turi teisę pranešti Pardavėjui apie savo prašymą grąžinti prekes Pardavėjui ir
susigrąžinti sumokėtus pinigus.
7.2. Minėta prekių
grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:
a) pagal
specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos
ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą,
arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
b) greitai
gendančių Prekių ar Prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
c) supakuotų
Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti
dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
d) Prekių, kurios
po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
e) supakuotų
vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti
po pristatymo;
7.3. Pirkėjo teisė grąžinti
prekes taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo
dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5 dalyje. Pirkėjas turi teisę per 14
(keturiolika) dienų nuo Prekės perdavimo jam, grąžinti Prekę Pardavėjui ir
atgauti už ją sumokėtus pinigus arba reikalauti prekės pakeitimo.
7.4. Pirkėjas, pageidaudamas
grąžinti prekes ir atšaukti Sutartį, turi atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos
formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs
Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo
gavimą.
7.5. Prekės grąžinamos UAB „GR
Line“ adresu, atsižvelgiant į skiltyje „Grąžinimas
ir garantija“ numatytas išimtis.
7.6. Pirkėjas nedelsdamas ir
bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo
Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties)
pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes
priimti įgaliotam asmeniui. Terminas laikomas įvykdytas, jeigu Pirkėjas Prekes
išsiuntė prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų laikotarpiui.
7.7. Teise grąžinti Prekes
Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės
grąžinimui nustatytas terminas (nurodytas 7.3 punkte) ir jei Prekę bus įmanoma
grąžinti į pirminę būklę ir parduoti už pilną kainą.
7.8. Pirkėjui, grąžinusiam
prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas.
Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne
vėliau nei per 14 (keturiolika) dienų, atsižvelgiant į Taisyklių 7.13 punkto
nuostatas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos
tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas,
būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su
grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Tuo
atveju, jeigu Prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, taikomos šių Taisyklių
7.11 punkto nuostatos.
7.9. Pirkėjas atsako už Prekės
vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.10 punkte
nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms
ir veikimui nustatyti. T. y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti
Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui.
7.10. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta,
nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir
kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su
autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su
kuriais ir buvo parduotos. Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje
pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su
Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti
grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
7.11. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą
faktūrą (jos numerį) ir užsakymo numerį.
7.12. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės
kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti Pirkėjui už
nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo
išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik
tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų
taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su
grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo
pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio
susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti
tokių prekės grąžinimo išlaidų.
7.13. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda
grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet kuriame Lietuvos
Respublikoje veikiančiame banke.
7.14. Pardavėjas turi teisę negrąžinti
Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra
patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 7.9 ir 7.10 punktams.
7.15. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo
pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
a) Pirkėjas
privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
b) išskyrus
atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 7.12 punkte,
Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
c) Pirkėjas turi
pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;
d) Prekės kaina
bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.8 punktu.
7.16. Pirkėjas visais atvejais turės teises,
kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos
teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse
nedaro jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
8.
Pristatymas
Pristatymas į namus
8.1. Pirkėjo pasirinkimu,
Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo
nurodytais atvejais Prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
8.2. Pirkėjas užsakymo metu
pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią
Prekių pristatymo vietą. Tiksli pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių
svorio ir kainos. Aktualūs pristatymo išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
8.3. Prekių iškrovimo ir
užnešimo paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo už Prekes. Prekės
iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Atskirais Pardavėjo nurodytais
atvejais Prekės iškrovimo ir užnešimo paslaugas apmoka Pardavėjas. Aktualūs
iškrovimo ir užnešimo paslaugų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“.
8.4. Pirkėjo užsakymas
įvykdomas iki planuojamos pristatymo dienos, nurodytos 5.6 punkte nurodytame
pranešime apie išsiuntimą, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo
nekontroliuojami įvykiai (kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17 dalyje).
8.5. Įprastai Prekės
pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių
pristatymas ir atsiėmimas“ nurodytais terminais. Pirkėjas visada yra
informuojamas apie numatomą Prekės pristatymo terminą elektroniniu paštu.
8.6. Užsakius daugiau negu vieną
Prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, kadangi yra gabenamos iš
skirtingų sandėlių. Už tai papildomas transporto mokestis nėra taikomas.
8.7. Nuosavybės teisė į Prekę
pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių
atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo
nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį, priima prekes. Jeigu Prekės vežėją pasirinko
pats Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokios pristatymo galimybės, šioje dalyje
nurodyta rizika pereina Pirkėjui, kai Prekė perduodama vežėjui.
8.8. Siuntos pristatymo metu
Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su
transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis
kurjerių paslaugas teikiančios (-ių) organizacijos (-ų) taisyklėmis,
nurodytomis skiltyje „Grąžinimas ir garantija“.
8.9. Nustačius siuntos pakuotės
pažeidimą, Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę
siuntos nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos
atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo
specialų siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios
organizacijos atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
8.10. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį,
Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios
organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos
nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų
kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei
neįrodoma priešingai.
8.11. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo
nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į
tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs
Prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės
nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos
Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
8.12. Jei Prekes priims ne Pirkėjas,
Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas
užsakymo pristatymo informaciją.
8.13. Priimant Prekes būtina pateikti
galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai
identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės
pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
8.14. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika)
dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių pakuotes, kiekį, kokybę,
asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą
neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad
Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas
ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.
9. Prekių kaina ir
pristatymo išlaidos
9.1. Prekių kainos bus tokios,
kokios yra nurodytos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas
protingas pastangas tam, kad užtikrintų, kad Prekių kainos, tuo metu, kai
Pirkėjas pateikinėja užsakymą, būtų teisingos. Jeigu, Pardavėjas pastebi, kad
Prekių kainose yra netikslumų, taikomas šių Taisyklių 9.5 punktas.
9.2. Prekių kainos gali
keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.
9.3. Prekių kainos pateikiamos
įskaitant PVM (ten, kur jis taikomas) tokio dydžio, kuris taikomas konkrečiu
metu Lietuvos Respublikoje. Tuo atveju, jeigu PVM dydis keistųsi laikotarpiu
nuo užsakymo dienos iki pristatymo dienos, kaina gali keistis, atsižvelgiant į
PVM dydžio pasikeitimą, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas už Prekes visiškai
atsiskaitė prieš įsigaliojant PVM dydžio pakeitimui. Pardavėjas apie tokį
kainos pasikeitimą raštu informuoja Pirkėją ir suteikia galimybę Pirkėjui
įsigyti Prekę už kainą, pakoreguotą, atsižvelgiant į pasikeitusį PVM dydį arba
atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Pirkėjo
atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Pirkėju nepavyksta susisiekti jo nurodytais
kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Pirkėjas apie tai
informuojamas raštu.
9.4. Prekių kainos neapima
užsakymo paruošimo, pristatymo ir prekių užnešimo išlaidų. Pristatymo išlaidų
dydis nurodomos internetinėje parduotuvėje gali keistis. Aktualūs pristatymo
išlaidų dydžiai pateikiami skiltyje „Prekių
pristatymas ir atsiėmimas“.
9.5. Atsižvelgiant į tai, kad
Pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikiamas itin platus Prekių
asortimentas, nepaisant visų protingų Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad
dalis Prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis. Tuo atveju, jeigu
Pardavėjas nustato, kad pateikta Prekių kaina yra klaidinga, Pardavėjas apie
tai raštu informuoja Pirkėją ir atšaukia užsakymą. Pirkėjas, norėdamas įsigyti
tą pačią Prekę už teisingą kainą, ją turi užsakyti iš naujo. Pažymėtina, kad
jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Pirkėjas pagrįstai galėjo atpažinti
tokį klaidingą įkainojimą, Pardavėjui nekyla pareigos parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga
(mažesne) kaina.
10. Dėl atvirkštinio PVM
taikymo – netaikoma.
11. Apmokėjimas
11.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti:
a) naudodamasis
elektronine bankininkyste;
b) banko kortele,
skiltyje „Atsiskaitymas“ nurodytomis
sąlygomis;
c) pasinaudojus
UAB „Mokilizingas“ paslaugomis – jeigu tokia paslauga jau taikoma mūsų
atsiskaitymuose;
d) mokėjimo
(kredito arba debetine) kortele;
11.2. Juridiniams asmenims taip pat suteikiama
galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą, nurodomą Pirkėjui
siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo paskirtyje nurodant
Pirkėjui suteiktą užsakymo numerį.
11.2.1. Juridiniams asmenims, atsiskaitantiems pavedimu ar
elektronine bankininkyste, rekomenduojama pavedimo informacijoje perduoti
įmonės kodą greitesniam mokėtojo identifikavimui. Tokiu būdu užsakymas
sistemoje bus greičiau patvirtinamas ir pradedamas vykdyti.
11.3. Pirkėjui pasirinkus 11.1(a, b ir d)
punktuose nurodytą atsiskaitymo būdą, Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo
pavedimą Pirkėjo banke ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo
mygtuko „Užsakyti“ paspaudimo. Per šį terminą nepatvirtinus mokėjimo pavedimo,
Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė sudaryti Sutartį, ir
anuliuoti užsakymą.
11.4. Pirkėjo pasirinktos Prekės
rezervuojamos Pardavėjo sistemoje bei Pardavėjas ima vykdyti užsakymą:
a) kai Pardavėjas
gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie atliktą mokėjimą už pasirinktas Prekes –
11.1(a), 11.1(d) ir 11.2 punktų atveju;
b) kai gaunamas
patvirtinimas dėl finansavimo suteikimo – 11.1(c) punkto atveju;
c) nedelsiant,
po užsakymo atlikimo, kaip tai numatyta 5 dalyje – 11.1(b) punkto atveju.
11.5. Internetinė parduotuvė „Tax Free“
paslaugos neteikia.
11.6. Detalesnė informacija, susijusi su
apmokėjimu, pateikiama skiltyje „Atsiskaitymas“.
12. Pirkėjo pareigos
12.1. Pirkėjas įsipareigoja registracijos
formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus registracijos
formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
12.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir
teisingai naudotis internetine parduotuve, nekenkti jos darbui ar stabiliam
veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be
išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę
naudotis internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo
nuostolius.
12.3. Pirkėjas privalo sumokėti už
užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
12.4. Nepaisant pareigų, numatytų kituose
Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas naudoti Prekę
(įskaitant jos surinkimą, montavimą ar pan.), apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad
gauta Prekė yra ta, kurią Pirkėjas užsakė.
12.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose
Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
13. Gamintojo garantija
13.1. Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms
Prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Informacija apie ją ir taikytinos
sąlygos yra pateikiamos prie Prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.
13.2. Gamintojo garantija papildo Pirkėjo
teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.
14. Pardavėjo pareigos
14.1. Pardavėjas įsipareigoja:
a) dėti pastangas
sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės
teikiamomis paslaugomis;
b) gerbti Pirkėjo
privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
14.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų
šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
15. Prekės kokybė
15.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę
(įstatyminė kokybės garantija). Pardavėjas skirtingoms Prekių rūšims suteikia
tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir
kitos sąlygos nurodomos dokumentuose pateikiamuose kartu su Preke.
15.2. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos
Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiose Taisyklėse įtvirtinta tvarka
ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
15.3. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl
nekokybiškos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti gali elektroniniu
paštu grline@ltap.lt.
15.4. Teikdamas skundą Pirkėjas turi pridėti
Prekės įsigijimo PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį) bei nurodyti tokią
informaciją:
a) Prekės
užsakymo numerį;
b) įvardyti
Prekės defekto, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
c) pateikti
kitus įrodymus, pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, nekokybiškos vietos nuotrauką
(jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės
nuotrauką, kita.
15.5. Teikdamas skundą Pirkėjas turi
nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Pardavėjui
neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus
įmanoma pašalinti;
b) atitinkamai
sumažinant pirkimo kainą;
c) pakeičiant
Prekę analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra
nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
d) grąžinant
sumokėtą Prekės kainą ir atsisakant Sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės
yra esminis užsakymo pažeidimas.
15.6. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas
pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.
15.7. Garantinės priežiūros klausimais
Pirkėjas taip pat gali skambinti telefonu 8 687 58860 arba užduoti
klausimus el. pašto adresu grline@ltap.lt.
16. Atsakomybė
16.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus
naudojantis internetine parduotuve, įskaitant, bet neapsiribojant, už
registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę
už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo
ar netikslumo.
16.2. Užsiregistravęs internetinėje
parduotuvėje Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba)
perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu internetinės parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi tretieji asmenys, prisijungę prie internetinės
parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas tokį asmenį laiko
Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus
internetinėje parduotuvėje.
16.3. Pardavėjas, tiek kiek tai
neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas,
neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,
nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais šiose
Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
16.4. Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos
elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies nuostatas, Pirkėjas ir
Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų internetinėje parduotuvėje
patvirtinimas prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenimis (atpažinimo
kodu) turi Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 1
dalyje įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią
teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip
įrodymo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie
internetinės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys
būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir
kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis
susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys
galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip
pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės
parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti
naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas
prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
16.5. Už Sutarties, sudarytos naudojantis
internetine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
16.6. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia
šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą žalą ar
nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala
arba nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo
pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas
suvokė, sudarydami Sutartį.
16.7. Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam
ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti parduodamų Prekių
komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas
už bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar
nuostolius dėl prarastos verslo galimybės.
16.8. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių
tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius
per Pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
17. Pardavėjo
nekontroliuojami įvykiai
17.1. Pardavėjas nebus atsakingas už
Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba pavėluoto
įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo
nekontroliuojamų įvykių, kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17.2 punkte.
17.2. Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis
reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai negali
kontroliuoti.
17.3. Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo
nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų
pagal Sutartį vykdymui:
a) Pardavėjas
nedelsdamas informuos Pirkėją; ir
b) Pardavėjo
įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir
įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų
įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai daro įtaką Prekių
pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo
nekontroliuojamų įvykių pabaigos.
18. Informacijos
siuntimas
18.1. Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“
apima ir elektroninius laiškus.
18.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su
Pardavėju raštu arba tuo atveju, jei Taisyklėse numatyta Pirkėjo pareiga
susisiekti su Pardavėju raštu, siunčia Pardavėjui elektroninį laišką adresu grline@ltap.lt arba įprastą laišką UAB „GR Line“, Pilsoto
g. 8, LT-92349 Klaipėda. Pardavėjas Pirkėją apie pranešimo gavimą informuos
raštu (dažniausiai elektroninio pašto laišku). Sutarties atsisakymo tikslu,
Pirkėjo kreipimosi į Pardavėją tvarka numatyta šių Taisyklių 7 dalyje.
18.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui
siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
19. Kitos nuostatos
19.1. Bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp
Pardavėjo ir Pirkėjo yra taikomos šios Taisyklės kartu su dokumentais, aiškiai
nurodytais jose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Taisyklių galioja tik tuo atveju,
jeigu jie yra įforminami rašytiniu dokumentu.
19.2. Pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos
Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teises, susijusias su netinkamos
kokybės Prekėmis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama
kaip suvaržanti ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
19.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo
teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims, tačiau toks
teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms bei
Pardavėjo įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Tokio perleidimo atveju
Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas informaciją apie perleidimą
internetinėje parduotuvėje.
19.4. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar
perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių Taisyklių,
trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
19.5. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų
yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių
Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių
Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik
iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo
pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
19.6. Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta
kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią Sutartį
nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės
atsisakymo, o atskiras arba dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba
atskiras arba dalinis pasinaudojimas bet kuria teise nereiškia, kad šis
įsipareigojimas neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
19.7. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp
šalių pagal šias Taisykles (įskaitant Sutarties sudarymo, galiojimo,
negaliojimo, įgyvendinimo ir nutraukimo klausimus) taikomi Lietuvos Respublikos
įstatymai ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
19.8. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar
reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis Taisyklėmis, jų
pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.
19.9. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo
internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės Pirkėjas gali pateikti elektroninio
vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
19.10. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.